Νομοθεσία - Κανονισμοί
Ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Καθώς κατά καιρούς διατυπώνονται προβληματισμοί από εκπαιδευτικούς για το θέμα της αξιολόγησης των μαθητών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες επισημαίνεται ότι κυρίως για μαθητές που εντάσσονται σ΄ αυτές τις κατηγορίες και με βάση τη νομοθεσία για την ΕΑΕ και τις διεθνείς συμβάσεις για τα δικαιώματα των ΑμεΑ καθίσταται αναγκαία η συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών, Γενικής και Ειδικής Αγωγής για τη δημιουργία ενός ενθαρρυντικού κλίματος και υποστηρικτικού περιβάλλοντος που θα δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να αναδείξουν τις δεξιότητές τους στις απαιτήσεις των εξετάσεων.
Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τα εξής:
Αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού (λόγω COVID-19 - κατάργηση άδειας για εκπαιδευτικούς...
Κατόπιν σχετικής επισήμανσης από Δ/νση Εκπ/σης, σας αναφέρουμε ότι σχετικά με την αναρρωτική άδεια ειδικού σκοπού, με το άρθρο 31 (Άδεια λόγω νόσησης με κορωνοϊό COVID-19 - Τροποποίηση παρ. 3 τριακοστού όγδοου άρθρου της από 20.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου), παρ. 1 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 αντικαταστάθηκε το άρθρο τριακοστό όγδοο, παρ. 3 της από 20.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68 Α΄), όπως αυτή κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (ΦΕΚ 83 Α΄). Ειδικότερα: